کرم لایه بردار ویتامینه AHA 12 درصد آردن 50 گرم

کرم لایه بردار ویتامینه AHA 12 درصد آردن 50 گرم


64,100 تومان

5 عدد در انبار

( آخرین بروزرسانی : 23 اردیبهشت, 1403 )

دسته بندی :

بررسی اجمالی محصول

کرم لایه بردار ویتامینه AHA ۱۲ درصد آردن به تدریج مواد موثر را آزاد می کند. این کرم برای از بین بردن لایه خارجی و تیره سطح پوست و پدیدار شدن لایه زنده بر روی پوست تاثیرگذار است. کاهش قابل ملاحظه عمق چین و چروک های سطح پوست. محو و بی رنگ نمودن تدریجی لک های قهوه ای پوست. کاهش تدریجی آثار به جای مانده از انواع آکنه و جوش های پوستی از دیگر خصوصیات کرم لایه بردار ویتامینه AHA ۱۲% آردن است.

نقد و بررسی : کرم لایه بردار ویتامینه AHA 12 درصد آردن 50 گرم

نقد و بررسی کرم لایه بردار ویتامینه AHA ۱۲ درصد آردن

کرم لایه بردار ویتامینه AHA ۱۲ درصد آردن با برداشتن لایه خارجی پوست، کاهش چین و چروک ها و لک های قهوه ای موجب لایه برداری موثر از سطح پوست می شود. برای خرید و مشاهده قیمت کرم لایه بردار پوست به بخش مربوطه در سایت مثبت سبز مراجعه کنید.

ترکیبات مفید کرم لایه بردار ویتامینه AHA 12 درصد آردن

آلفا هیدروکسی اسیدها

آلفا هیدروکسی اسیدها منشا طبیعی و گیاهی دارند. که از ترکیبات اصلی کرم لایه بردار ویتامینه AHA ۱۲% آردن هستند. اسید گلیکولیک از انواع هیدروکسی اسیدهایی است که از نیشکر استخراج می شود. این اسید در مقایسه با سایر آلفا هیدروکسی اسیدها از ساختمان مولکولی کوچک تری برخوردار است. و امکان نفوذ بیشتری در لایه های سلولی را داراست.

رتینول A

رتینول A فرم فعال ویتامین A، در مقابل رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند. کمک به سنتز کلاژن و الاستین کرده و موجب تسریع تجدید ساختار سلولی می شود. همچنین انعطاف پذیرتر شدن پوست از دیگر ویژگی های رتینول A هست.

ویتامین C پالمیتات

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کرم لایه بردار ویتامینه AHA 12 درصد آردن 50 گرم”