ماسک ورقه ای گردن بیواکوا عصاره شیربز و کلاژن

ماسک ورقه ای گردن بیواکوا عصاره شیربز و کلاژن


12,000 تومان

ناموجود

( آخرین بروزرسانی : 17 بهمن, 1402 )

بررسی اجمالی محصول

ماسک ورقه ای گردن بیوآکوا عصاره شیر بز و کلاژن bioaqua

  • ویژگی های ماسک ورقه ای گردن بیواکوا

    • آبرسان و مرطوب کننده پوست گردن
    •  از بین بردن چین و چروک گردن
    •  صاف و درخشان کننده پوست
    •  سفید کننده و لطافت پوست
    •  جوان کننده پوست گردن
    • لیفت کننده و ضدچروک
    • دارای کلاژن جهت جوانسازی پوست
    • بازسازی و ترمیم خاصیت ارتجاعی پوست
    • عصاره : شیر بز

برند : بیوآکوا

نقد و بررسی : ماسک ورقه ای گردن بیواکوا عصاره شیربز و کلاژن

ماسک ورقه ای گردن بیوآکوا عصاره شیر بز و کلاژن bioaqua

bioaqua goat milk collagen neck mask

 

ماسک ورقه ای گردن بیواکوا با آبرسانی خود باعث مرطوب نگه داشتن پوست میگردد و با کلاژن سازی خود پوست را جوان میکند. همچنین چین و چروک گردن را از بین برده و آن را صاف و درخشان میکند. ماسک ورقه ای گردن بیواکوا در بازسازی و ترمیم خاصیت ارتجاعی پوست نقش دارد. لازم به ذکر است که این ماسک پوست را لیفتینگ میکند. و سفیدی و درخشانی را به پوست شما هدیه میبخشد.

ماسک ورقه ای گردن بیواکوا

فواید شیر بز برای پوست و صورت

پاک‌کننده‌ی طبیعی صورت : شیر یک پاک‌کننده‌ی طبیعی فوق‌العاده‌ خوب برای پوست است. شیر تمام مواد موجودِ درونِ منافذ بسته را خارج می‌کند. و باعث جلوگیری از ایجاد جوش های سرسیاه، جوش و موارد دیگر می‌شود.

افزایش رطوبت پوست : اگر پوست خشکی دارید و پوسته‌پوسته شده است، از این ماسک خانگی استفاده کنید تا پوست‌تان نرم شود و سلول‌های پوسته‌پوسته‌شده را ازبین ببرید.

درخشندگی پوست : با استفاده از شیر بز موجود در ماسک ورقه ای گردن می‌توانید تیرگی روی پوست و لکه‌های روی آن را برطرف کنید. میزان لاکتیک‌اسیدِ بالای موجود در شیر نه‌تنها موجب روشن شدن پوست می‌شود، بلکه کمک می‌کند تا سلول‌های مرده‌ی سطح پوست ازبین برود

لایه‌برداری از سلول‌های پوست : بتاهیدروکسی شکلی از آلفاهیدروکسی‌اسید و نوعی از اسیدلاکتیک است که درون شیر موجود در ماسک ورقه ای گردن یافت می‌شود. آلفاهیدروکسی‌اسید سلول‌های مرده‌ی اضافی سطح پوست را ازبین می‌برد. درنتیجه پوست نرمِ زیر آن نمایان می‌شود.

روشن شدن پوست : شیر بز موجود در ماسک ورقه ای بیواکوا در تغییر رنگ پوست موثر می باشد و پوست را نرم، لطیف و روشن می کند. و همین امر برای افرادی که دچار آفتاب سوختگی هستند. بهترین است زیرا می تواند پوست را بازسازی و لایه برداری و در نهایت آن را روشن کند.

روش استفاده از ماسک ورقه ای گردن بیواکوا

اول پوستتان را با آب ولرم شستشو دهید. و سپس ماسک را به آرامی بروی ناحیه گردن خود گذاشته و با ماساژ دادن سعی کنید ماسک ورقه ای کامل بروی سطح پوست شما بچسبد. فقط 15 دقیقه زمان لازم است تا اثر خود را بگذارد سپس آن را بردارید.

نکته : جهت استفاده آقایان پیشنهاد می شود حتما ریش خود را کامل اصلاح کرده و سپس اقدام به استفاده از این ماسک کنند. چون در غیر این صورت موهای ریش باعث می شوند که ماسک اثر خود را بصورت مطلوب نگذارد

 

 

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ماسک ورقه ای گردن بیواکوا عصاره شیربز و کلاژن”