ماسک بینی پیل آف زغال کیس بیوتی

ماسک بینی پیل آف زغال کیس بیوتی


قیمت اصلی 26,000 تومان بود.قیمت فعلی 18,000 تومان است.

تخفیف : 8,000 تومان

ناموجود

( آخرین بروزرسانی : 10 مرداد, 1403 )

بررسی اجمالی محصول

رفع جوش و آکنه

کنترل چربی پوست

تخلیه جوش های سرسیاه

پاکسازی منافذ پوست

کاملا بصرفه قابل استفاده برای چندین بار

حجم ۱۰ میلی لیتر

نقد و بررسی : ماسک بینی پیل آف زغال کیس بیوتی

ماسک بینی پیل آف زغال کیس بیوتی

امروزه برای محافظت و مراقبت از پوست انواع محصولات مراقبتی پوست تولید و عرضه می گردد که هر یک طرفداران خاص خود را دارد. ماسک ها یکی از بهترین و تاثیرگذارترین محصولات برای مراقبت از پوست می باشند که می تواند به پاکسازی عمیق پوست و منافذ بپردازد. اگر پوست شما از چربی بسیاری برخوردار است این ماسک می تواند چربی و آب پوست را تنظیم نموده و متعادل نماید تا از بروز مشکلات پوستی جلوگیری گردد.

بسیاری از افراد از داشتن جوش و آکنه خسته شده اند و به دنبال راهی برای رفع آن می باشند که ما به شما استفاده از ماسک بینی پبل آف زغال کیس بیوتی را پیشنهاد می دهیم. شما با مصرف این محصول می توانید پوست خود را سفت نموده و به کوچک نمودن منافذ باز پوست بپردازید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پاکسازی منافذ باز پوست از هرگونه آلودگی اشاره نمود. پس از مصرف و جذب این ماسک اثری از هیچگونه جوش سرسیاه و آکنه نخواهد بود و در آخر پوستی نرم و بدون مشکل برای بینی شما به ارمغان خواهد آورد.

این محصول در حجم ۱۰ میلی لیتری تولید و عرضه می گردد که تاکنون توانسته محبوبیت بسیاری را میان افراد مختلف بدست آورده و مورد رضایت قرار گیرد. این ماسک برای استفاده برای چندین بار مناسب می باشد و کاملا بصرفه است.

نحوه مصرف

ابتدا صورت را تمیز نموده و سپس از ماسک بصورت یکدست و یکنواخت به پوست بینی بزنید و به مدت ۱۵ دقیقه منتظر بمانید تا به خوبی خشک گردد. پس از خشک شدن ماسک پوست آن را از پایین به بالا جدا نمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ماسک بینی پیل آف زغال کیس بیوتی”