تونر گل رز بیوآکوا حجم 250 میلی لیتر

تونر گل رز بیوآکوا حجم 250 میلی لیتر


قیمت اصلی 85,000 تومان بود.قیمت فعلی 79,000 تومان است.

تخفیف : 6,000 تومان

ناموجود

دسته بندی : ,

( آخرین بروزرسانی : 20 اسفند, 1402 )

بررسی اجمالی محصول

  • حاوی عصاره گل رز طبیعی
  • متعادل کننده چربی پوست
  • آبرسان و روشن کننده پوست
  • درمان چروک های رو پوست
  • جلوگیری از ایجاد جوش بر روی صورت
  • ترمیم منافذ باز پوست
  • رفع خشکی و کم آبی پوست
  • تمیز کننده موثر پوست

نقد و بررسی : تونر گل رز بیوآکوا حجم 250 میلی لیتر

ژل های شستشو، تونر ها، ضد آفتاب ها و محصولات ضد لک و ضد چروک از جمله محصولات مراقبت از پوست پر استفاده ای می باشند که قرار گیری این محصولات در روتین پوستی روزانه می تواند از ایجاد بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری نماید. به همین دلیل است که توصیه می شود با توجه به نیاز پوستی خود و توصیه متخصصان پوستی، از ترکیبی از این محصولات استفاده نمایید تا بتوانید پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید.

استفاده از محصولات مراقبت از پوست با توجه به سبک زندگی صنعتی که بسیاری از ما امروزه درگیر آن هستیم و افزایش خطرات پوستی مانند اشعه های مضر نور آفتاب و آلودگی هوا باعث شده است تا بیش از پیش برای مراقبت از پوست خود اهمیت داده و از محصولات با کیفیت و تاثیرگذار در برابر این مشکلات استفاده نماییم تا کمک نماید از آسیب بسیاری که این محصولات بر روی پوست می گذارد جلوگیری نماییم.

محصولاتی که در بالا نیز اشاره کردیم برای کمک به حفظ سلامت و شادابی پوست بسیار مفید می باشند به شرطی که از نمونه های با کیفیت این محصولات استفاده کرده و برای خود برنامه خاصی نیز داشته باشیم. تونر گل رز بیوآکوا از نمونه این محصولات می باشد که در صورت استفاده مداوم کمک می کند تا سلامت و شادابی پوست شما به حداکثر برسد.

تاثیرات استفاده از تونر با کیفیت

 

تاثیرات استفاده از تونر با کیفیت

 

استفاده از لوازم آرایشی به صورت مداوم باعث می شود تا محصولات مراقبت از پوست خاصی را به روتین پوستی روزانه خود اضافه نماییم. محصولاتی همانند ژل های شستشو، تونر ها و میسلار واتر ها از جمله این محصولات می باشند که کمک می کنند تا پوستی سالم و عاری از هرگونه آلودگی داشته باشیم.

تونر ها نیز از جمله این محصولات می باشند که در نظر بسیاری از افراد برای پاک کردن پوست از آرایش استفاده می شود، اما این درحالی است که وظیفه اصلی تونر ها این نبوده و عملکردی متفاوتت دارند، هرچند می توانند در پاک کردن باقی مانده های آرایش نیز موثر باشند. در واقع وظیفه اصلی تونر ها تنظیم pH پوست می باشد.

پوست در بیرونی ترین قسمت خود دارای لایه محافظتی می باشد که اسیدی است و استفاده از شوینده هایی که قلیایی می باشند باعث آسیب به این لایه می شوند و در همین جا است که استفاده از یک تونر خوب و با کیفیت کمک می کند تا هم pH پوست شما تنظیم شده و هم باقی مانده آرایش نیز از روی پوست پاکسازی نماید.

البته محصولاتی همانند تونر گل رز بیوآکوا به دلیل داشتن عصاره گیاهان تاثیرگذار بر روی سلامت پوست می تواند در تغذیه و ترمیم پوست نیز موثر بوده و کمک بسیاری به سلامت پوست شما کند.

ویژگی های تونر گل رز بیوآکوا

 

ویژگی های تونر گل رز بیوآکوا

 

تونر گل رز بیوآکوا محصولی فوق العاده برای تنظیم میزان چربی و ph پوست می باشد. این محصول تهیه شده از گلاب گلبرگ گل رز می باشد که مهترین ویژگی آن کوچک کردن و بستن منافذ بزرگ پوست می باشد. برای شما عزیزان استفاده از این محصول قدرتند را پیشنهاد می کنیم. این محصول با داشتن فرمولاسیونی ضد باکتری به از بین بردن باکتری های صورت کمک می کند.

همچنین، تونر گل رز بیوآکوا به دلیل داشتن بافتی سبک، به سرعت جذب پوست شده و اثری از چربی بر روی پوست احساس نخواهید کرد. افرادی که از وجود جوش و آکنه بر روی صورتشان رنج می برند، این محصول گزینه مناسبی برای این افراد می باشد که با استفاده مکرر و منظم می توانند علاوه بر از بین بردن جوش و جای جوش، از بروز مجدد آن نیز جلوگیری نمایند. همچنین توصیه می شود برای کسانی که پوستی حساس دارند از این محصول استفاده نکنند.

طریقه استفاده از محصول

برای اثر بخشی بهتر تونر گل رز بیوآکوا توصیه می شود قبل از استفاده آن، صورت خود را شسته و خشک کنید. سپس مقداری از آن را بر روی پد آرایشی ریخته و روی صورت خود استفاده نمایید.

برای خرید تونر پوست کافی است از دسته بندی محصولات به تونر ها را انتخاب کرده و محصول مورد نظر خود را به سبد خرید خود اضافه کرده و محصول را با ضمانت سلامت کالا در درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “تونر گل رز بیوآکوا حجم 250 میلی لیتر”